
Οι γονείς/κηδεμόνες που προσέρχονται για αξιολόγηση των μαθητών συχνά εκφράζουν την αγωνία και τον προβληματισμό τους για την πολύωρη ενασχόληση των παιδιών τους με το διαδίκτυο και τα ηλεκτρονικά παιχνίδια. Δηλώσεις όπως ‘ασχολείται με το κινητό τουλάχιστον 3 ώρες καθημερινά… κοιμάται αργά γιατί παίζει στο κινητό με τους φίλους του και το πρωί δεν θέλει να ξυπνήσει .., δεν βγαίνει έξω, προτιμά να παίζει στον Η/Υ’ κινητοποίησαν το δικό μας ενδιαφέρον να βοηθήσουμε τους γονείς στη δική τους αγωνία.
Έτσι λοιπόν πραγματοποιήσαμε την εκδήλωση με θέμα “Εθισμός στο διαδίκτυο και στα ηλεκτρονικά παιχνίδια από παιδιά και εφήβους” σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης την Παρασκευή 01 Μαρτίου και ώρα 17:30 έως 21:00 στην αίθουσα ΜΑΝΟΛΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ του Δημαρχιακού Μεγάρου Θεσσαλονίκης με εξαιρετικούς προσκεκλημένους από το κέντρο Πρόληψης Σείριος, το ΚΕΘΕΑ και τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.
