request-free-img

ΕΠΙΜOΡΦΩΣΕΙΣ/ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

 

 

 

Στα πλαίσια της επιμορφωτικής ημερίδας στις 04/09/2024 που οργάνωσε η ΔΙΠΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης για την πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού, η κα Βικτώρια Γεωργοπούλου, ψυχολόγος του ΚΕΔΑΣΥ μας μίλησε για τις «Διαδικασίες Συμπερίληψης». Συγκεκριμένα, αναφέρθηκε σε βασικούς ορισμούς της συμπερίληψης και καλές πρακτικές από σχολεία της περιφέρειας μας. Αναφέρθηκε σε ευρωπαϊκούς και διεθνείς οδηγούς για τις διαδικασίες συμπερίληψης με έμφαση στο Εκπαιδευτικό Εγχειρίδιο του προγράμματος Inclusive Schools 1, το οποίο είναι στα Ελληνικά. Η παρουσίαση της κας Γεωργοπούλου περιλαμβάνει συνδέσμους και χρήσιμες πληροφορίες για επιμέρους βασικές έννοιες της συμπερίληψης όπως τα δίκτυα συνεργασίας, η κοινωνική συναισθηματική μάθηση, η έρευνα δράσης και η βιωματική μάθηση. Τέλος, αναφέρθηκε σε βασικές οδηγίες του ΙΕΠ σε σχέση με την πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού.  

PdfIconΔιαδικασίες Συμπερίληψης

 

 

 

 

 

Τη Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2024 πραγματοποιήσαμε, σε συνεργασία με την κα Πηνελόπη Ξανθίδου, Σύμβουλο Γενικής Αγωγής και την κυρία Σωτηρία Καρολίδου,Σύμβουλο Ειδικής Αγωγής, εξ αποστάσεως επιμορφωτική ημερίδα με τίτλο «Εκπαιδευτικά θέματα υπό το πρίσμα της συμπερίληψης».

Η εισήγηση της κας Πηνελόπης Ξανθίδου, Συμβούλου Γενικής Αγωγής είχε θέμα «Συμπεριληπτική εκπαίδευση: ορισμός, γενικές αρχές και εφαρμογή στην τάξη» και της κυρίας Σωτηρίας Καρολίδου, Συμβούλου Ειδικής Αγωγής «Συνεργασία Εκπαιδευτικών Γενικής & Ειδικής Αγωγής. Θεσμικό πλαίσιο, Γενικές αρχές & Πρακτικές εφαρμογές». Στη συνέχεια ο κ Ιωάννης Κοκκινάκης, εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής, 2ου ΚΕΔΑΣΥ ανέλυσε το θέμα «Διερεύνηση δυσκολιών μάθησης από τους εκπαιδευτικούς γενικής τάξης». Ο κ. Κοκκινάκης αναφέρθηκε στη διερεύνηση του ατομικού προφίλ κάθε μαθητή και στη συμβολή της στο διαχωρισμό Μαθησιακών Δυσκολιών και δυσκολιών μάθησης. Η κα Ανθούλα Πολυζώνη, εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής, 2ου ΚΕΔΑΣΥ, με την εισήγηση της «Πρακτικές διαφοροποιημένης διδασκαλίας μέσα στη γενική τάξη» αναφέρθηκε στη διαφοροποιημένη διδασκαλία και συγκεκριμένα σε εργαλεία καιστρατηγικές που μπορούν να βοηθήσουν τους εκπαιδευτικούς στην καθημερινή τους εκπαιδευτική πράξη. Η κα Βικτώρια Γεωργοπούλου, ψυχολόγος, 2ου ΚΕΔΑΣΥ με την εισήγηση της «Δίκτυα συνεργασίας μεταξύ του προσωπικού του σχολείου» μίλησε για τη συνεργασία ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς ως τον πιο δυνατό μοχλός αλλαγής προς το συμπεριληπτικό σχολείο. Τέλος, η κα Αφροδίτη Τέλη, Προϊσταμένη 2ου ΚΕΔΑΣΥ, με την εισήγηση της «Συμβολή Έκθεσης αξιολόγησης- Γνωμάτευση του ΚΕΔΑΣΥ στην υποστήριξη του μαθητή με ΕΕΑ μέσα στη γενική τάξη» αναφέρθηκε στα χαρακτηριστικά των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών καθώς και στους τρόπους με τους οποίους οι εκπαιδευτικοί μπορούν να αξιοποιούν τις πληροφορίεςτων εκθέσεων αξιολόγησης των ΚΕΔΑΣΥ για την μαθησιακή και συναισθηματική υποστήριξη συγκεκριμένων μαθητών/τριών. 

PdfIcon ΣΥΜΒΟΛΗ ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΚΕΔΑΣΥ

PowerPointIconΠρακτικές διαφοροποιημένης διδασκαλίας στη γενική τάξη

PdfIcon Δικτυα συνεργασιας στο σχολείο

PowerPointIconΠαρουσίαση-Διερεύνηση δυσκολιών μάθησης-Ι.Κοκκινάκης

 

 

 

 

Η Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αν. Θεσσαλονίκης διοργάνωσε στην αίθουσα εκδηλώσεων Νόησις στις 23 και 24 Απριλίου 2024 διήμερο Επιμορφωτικό Σεμινάριο με τίτλο: Σχολική Βία: Μέτρα Πρόληψης και Μέθοδοι Αντιμετώπισης στο οποίο συμμετείχαν φορείς της Εκπαίδευσης, της Δικαιοσύνης και της Ψυχικής Υγείας.
Το 2ο ΚΕΔΑΣΥ Α΄ Θεσσαλονίκης συμμετείχε στις εργασίες του Σεμιναρίου με δύο εισηγήσεις. Συγκεκριμένα, η Προϊσταμένη κ. Αφροδίτη Τέλη με την εισήγησή της Ο ρόλος του σχολείου στην πρόληψη της πρώιμης εγκατάλειψης της υποχρεωτικής εκπαίδευσης από τους εφήβους προσέγγισε το ιδιαίτερα σημαντικό ζήτημα της πρόωρης σχολικής διαρροής. Η κ. Τέλη ανέδειξε τη σύνδεση που υφίσταται μεταξύ του σχολικού κλίματος και της πρώιμης σχολικής εγκατάλειψης αλλά και την ανάγκη για ανάληψη δράσεων και πρωτοβουλιών για τη δημιουργία ενός σχολικού περιβάλλοντος που αναγνωρίζει και καλλιεργεί τα θετικά χαρακτηριστικά των μαθητών/τριών.
Η κ. Δαδάτση, Σχολική Ψυχολόγος, εστίασε στο ρόλο των Επιτροπών Διεπιστημονικής Υποστήριξης (ΕΔΥ) στην εισήγησή της Ενδοσχολικές Ενέργειες για την πρόληψη και αντιμετώπιση της παραβατικότητας των εφήβων: ο ρόλος της Επιτροπής Διεπιστημονικής Υποστήριξης. Ειδικότερα, έγινε αναφορά σε συγκεκριμένες ενέργειες που
μπορεί να σχεδιαστούν και να υλοποιηθούν μέσα στο σχολείο στο πλαίσιο της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας πρόληψης των παραβατικών συμπεριφορών. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο ρόλο των Διευθυντών/τριών των σχολικών μονάδων ως Προέδρων των ΕΔΥ.

PdfIcon Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ



εικονίδιο δασκάλαςεικονίδιο γονέων ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ «ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΕΕΑ ΣΤΙΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ»

Την Τρίτη 14 Μαΐου 2024 πραγματοποιήσαμε διαδικτυακή ενημερωτική συνάντηση με τους εκπαιδευτικούς γενικής και ειδικής αγωγής των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με θέμα «Εναλλακτικοί τρόποι εξέτασης μαθητών με ΕΕΑ στις ενδοσχολικές εξετάσεις της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης». Αρχικά, η κ. Αφροδίτη Τέλη, η Προϊσταμένη της υπηρεσίας αναφέρθηκε στην αξιοποίηση και χρησιμότητα της Αξιολογικής Έκθεσης_Γνωμάτευσης του ΚΕΔΑΣΥ ως προς τη δυνατότητα άντλησης σημαντικών πληροφοριών για τον τρόπο σκέψης, επεξεργασίας και λειτουργίας του μαθητή όταν εμπλέκεται σε διάφορα γνωστικά έργα.



εικονίδιο δασκάλαςεικονίδιο γονέων ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΘΙΣΜΟ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΥΣ

Οι γονείς/κηδεμόνες που προσέρχονται για αξιολόγηση των μαθητών συχνά εκφράζουν την αγωνία και τον προβληματισμό τους για την πολύωρη ενασχόληση των παιδιών τους με το διαδίκτυο και τα ηλεκτρονικά παιχνίδια. Δηλώσεις όπως ‘ασχολείται με το κινητό τουλάχιστον 3 ώρες καθημερινά… κοιμάται αργά γιατί παίζει στο κινητό με τους φίλους του και το πρωί δεν θέλει να ξυπνήσει .., δεν βγαίνει έξω, προτιμά να παίζει στον Η/Υ’ κινητοποίησαν το δικό μας ενδιαφέρον να βοηθήσουμε τους γονείς στη δική τους αγωνία. 

Έτσι λοιπόν πραγματοποιήσαμε την εκδήλωση με θέμα “Εθισμός στο διαδίκτυο και στα ηλεκτρονικά παιχνίδια από παιδιά και εφήβους” σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης την Παρασκευή 01 Μαρτίου και ώρα 17:30 έως 21:00 στην αίθουσα ΜΑΝΟΛΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ του Δημαρχιακού Μεγάρου Θεσσαλονίκης με εξαιρετικούς προσκεκλημένους από το κέντρο Πρόληψης Σείριος, το ΚΕΘΕΑ και τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.
https://www.youtube.com/watch?v=c_-aS0FI870


εικονίδιο δασκάλαςεικονίδιο γονέων ΕΠΙΜOΡΦΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΥΤΙΣΜΟ


PdfIcon Κατανοώντας τις συμπεριφορικές διαστάσεις του αυτιστικού φάσματος
Δαδάτση Αικατερίνη, Ψυχολόγος
 
PowerPointIcon Μέθοδοι διδασκαλίας των παιδιών και εφήβων με ΔΑΦ (Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος)
Τακιδέλλη Ελένη, Εκπαιδευτικός
 
PowerPointIcon Η διεπιστημονική ομάδα γύρω από τον/την έφηβο/η με ΔΑΦ
Γεωργοπούλου Βικτώρια, Ψυχολόγος
 


 

εικονίδιο δασκάλας ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ
PowerPointIcon Διαχείριση χρόνου κατά την διάρκεια της εξέτασης
Κλεοπάτρα Γιάννου, Φιλόλογος ΕΑΕ

 

 


 

εικονίδιο δασκάλαςεικονίδιο γονέωνεικονίδιο μαθήτριας ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ

Όλες οι μορφές βίας προκαλούν αρνητικές συνέπειες σε σωματικό και ψυχολογικό επίπεδο, σε όλα τα εμπλεκόμενα μέρη και για αυτό τον λόγο επιβάλλεται να την σταματάμε!


html 6η Μαρτίου: Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Ιωάννα Ρεϊζοπούλου, M.Sc Oικογενειακή Ψυχολόγος
 

 


εικονίδιο γονέων ΤΑ ΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

Συχνά οι γονείς αναρωτιούνται: 

«Γιατί χρειάζονται τα όρια;» 

«Πώς βάζουμε όρια;» 

«Γιατί τα παιδιά δεν κατανοούν τη χρησιμότητα των ορίων;»

«Θα με αγαπάνε τα παιδιά μου αν βάλω όρια;»

html Τα Όρια στην διαπαιδαγώγηση των παιδιών
Γερμανού Αντωνία, Ψυχολόγος του 2ου Κ.Ε.Σ.Υ. Α’ Θεσ/νίκης
 
 
 

 


 

 

 


 

 

 

Στα πλαίσια της επιμορφωτικής ημερίδας στις 04/09/2024 που οργάνωσε η ΔΙΠΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης για την πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού, η κα Βικτώρια Γεωργοπούλου, ψυχολόγος του ΚΕΔΑΣΥ μας μίλησε για τις «Διαδικασίες Συμπερίληψης». Συγκεκριμένα, αναφέρθηκε σε βασικούς ορισμούς της συμπερίληψης και καλές πρακτικές από σχολεία της περιφέρειας μας. Αναφέρθηκε σε ευρωπαϊκούς και διεθνείς οδηγούς για τις διαδικασίες συμπερίληψης με έμφαση στο Εκπαιδευτικό Εγχειρίδιο του προγράμματος Inclusive Schools 1, το οποίο είναι στα Ελληνικά. Η παρουσίαση της κας Γεωργοπούλου περιλαμβάνει συνδέσμους και χρήσιμες πληροφορίες για επιμέρους βασικές έννοιες της συμπερίληψης όπως τα δίκτυα συνεργασίας, η κοινωνική συναισθηματική μάθηση, η έρευνα δράσης και η βιωματική μάθηση. Τέλος, αναφέρθηκε σε βασικές οδηγίες του ΙΕΠ σε σχέση με την πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού.  

PdfIconΔιαδικασίες Συμπερίληψης

 

 

 

 

 

Τη Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2024 πραγματοποιήσαμε, σε συνεργασία με την κα Πηνελόπη Ξανθίδου, Σύμβουλο Γενικής Αγωγής και την κυρία Σωτηρία Καρολίδου,Σύμβουλο Ειδικής Αγωγής, εξ αποστάσεως επιμορφωτική ημερίδα με τίτλο «Εκπαιδευτικά θέματα υπό το πρίσμα της συμπερίληψης».

Η εισήγηση της κας Πηνελόπης Ξανθίδου, Συμβούλου Γενικής Αγωγής είχε θέμα «Συμπεριληπτική εκπαίδευση: ορισμός, γενικές αρχές και εφαρμογή στην τάξη» και της κυρίας Σωτηρίας Καρολίδου, Συμβούλου Ειδικής Αγωγής «Συνεργασία Εκπαιδευτικών Γενικής & Ειδικής Αγωγής. Θεσμικό πλαίσιο, Γενικές αρχές & Πρακτικές εφαρμογές». Στη συνέχεια ο κ Ιωάννης Κοκκινάκης, εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής, 2ου ΚΕΔΑΣΥ ανέλυσε το θέμα «Διερεύνηση δυσκολιών μάθησης από τους εκπαιδευτικούς γενικής τάξης». Ο κ. Κοκκινάκης αναφέρθηκε στη διερεύνηση του ατομικού προφίλ κάθε μαθητή και στη συμβολή της στο διαχωρισμό Μαθησιακών Δυσκολιών και δυσκολιών μάθησης. Η κα Ανθούλα Πολυζώνη, εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής, 2ου ΚΕΔΑΣΥ, με την εισήγηση της «Πρακτικές διαφοροποιημένης διδασκαλίας μέσα στη γενική τάξη» αναφέρθηκε στη διαφοροποιημένη διδασκαλία και συγκεκριμένα σε εργαλεία καιστρατηγικές που μπορούν να βοηθήσουν τους εκπαιδευτικούς στην καθημερινή τους εκπαιδευτική πράξη. Η κα Βικτώρια Γεωργοπούλου, ψυχολόγος, 2ου ΚΕΔΑΣΥ με την εισήγηση της «Δίκτυα συνεργασίας μεταξύ του προσωπικού του σχολείου» μίλησε για τη συνεργασία ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς ως τον πιο δυνατό μοχλός αλλαγής προς το συμπεριληπτικό σχολείο. Τέλος, η κα Αφροδίτη Τέλη, Προϊσταμένη 2ου ΚΕΔΑΣΥ, με την εισήγηση της «Συμβολή Έκθεσης αξιολόγησης- Γνωμάτευση του ΚΕΔΑΣΥ στην υποστήριξη του μαθητή με ΕΕΑ μέσα στη γενική τάξη» αναφέρθηκε στα χαρακτηριστικά των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών καθώς και στους τρόπους με τους οποίους οι εκπαιδευτικοί μπορούν να αξιοποιούν τις πληροφορίεςτων εκθέσεων αξιολόγησης των ΚΕΔΑΣΥ για την μαθησιακή και συναισθηματική υποστήριξη συγκεκριμένων μαθητών/τριών. 

PdfIcon ΣΥΜΒΟΛΗ ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΚΕΔΑΣΥ

PowerPointIconΠρακτικές διαφοροποιημένης διδασκαλίας στη γενική τάξη

PdfIcon Δικτυα συνεργασιας στο σχολείο

PowerPointIconΠαρουσίαση-Διερεύνηση δυσκολιών μάθησης-Ι.Κοκκινάκης

 

 

 

 

Η Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αν. Θεσσαλονίκης διοργάνωσε στην αίθουσα εκδηλώσεων Νόησις στις 23 και 24 Απριλίου 2024 διήμερο Επιμορφωτικό Σεμινάριο με τίτλο: Σχολική Βία: Μέτρα Πρόληψης και Μέθοδοι Αντιμετώπισης στο οποίο συμμετείχαν φορείς της Εκπαίδευσης, της Δικαιοσύνης και της Ψυχικής Υγείας.
Το 2ο ΚΕΔΑΣΥ Α΄ Θεσσαλονίκης συμμετείχε στις εργασίες του Σεμιναρίου με δύο εισηγήσεις. Συγκεκριμένα, η Προϊσταμένη κ. Αφροδίτη Τέλη με την εισήγησή της Ο ρόλος του σχολείου στην πρόληψη της πρώιμης εγκατάλειψης της υποχρεωτικής εκπαίδευσης από τους εφήβους προσέγγισε το ιδιαίτερα σημαντικό ζήτημα της πρόωρης σχολικής διαρροής. Η κ. Τέλη ανέδειξε τη σύνδεση που υφίσταται μεταξύ του σχολικού κλίματος και της πρώιμης σχολικής εγκατάλειψης αλλά και την ανάγκη για ανάληψη δράσεων και πρωτοβουλιών για τη δημιουργία ενός σχολικού περιβάλλοντος που αναγνωρίζει και καλλιεργεί τα θετικά χαρακτηριστικά των μαθητών/τριών.
Η κ. Δαδάτση, Σχολική Ψυχολόγος, εστίασε στο ρόλο των Επιτροπών Διεπιστημονικής Υποστήριξης (ΕΔΥ) στην εισήγησή της Ενδοσχολικές Ενέργειες για την πρόληψη και αντιμετώπιση της παραβατικότητας των εφήβων: ο ρόλος της Επιτροπής Διεπιστημονικής Υποστήριξης. Ειδικότερα, έγινε αναφορά σε συγκεκριμένες ενέργειες που
μπορεί να σχεδιαστούν και να υλοποιηθούν μέσα στο σχολείο στο πλαίσιο της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας πρόληψης των παραβατικών συμπεριφορών. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο ρόλο των Διευθυντών/τριών των σχολικών μονάδων ως Προέδρων των ΕΔΥ.

PdfIcon Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ



εικονίδιο δασκάλαςεικονίδιο γονέων ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ «ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΕΕΑ ΣΤΙΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ»

Την Τρίτη 14 Μαΐου 2024 πραγματοποιήσαμε διαδικτυακή ενημερωτική συνάντηση με τους εκπαιδευτικούς γενικής και ειδικής αγωγής των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με θέμα «Εναλλακτικοί τρόποι εξέτασης μαθητών με ΕΕΑ στις ενδοσχολικές εξετάσεις της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης». Αρχικά, η κ. Αφροδίτη Τέλη, η Προϊσταμένη της υπηρεσίας αναφέρθηκε στην αξιοποίηση και χρησιμότητα της Αξιολογικής Έκθεσης_Γνωμάτευσης του ΚΕΔΑΣΥ ως προς τη δυνατότητα άντλησης σημαντικών πληροφοριών για τον τρόπο σκέψης, επεξεργασίας και λειτουργίας του μαθητή όταν εμπλέκεται σε διάφορα γνωστικά έργα.



εικονίδιο δασκάλαςεικονίδιο γονέων ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΘΙΣΜΟ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΥΣ

Οι γονείς/κηδεμόνες που προσέρχονται για αξιολόγηση των μαθητών συχνά εκφράζουν την αγωνία και τον προβληματισμό τους για την πολύωρη ενασχόληση των παιδιών τους με το διαδίκτυο και τα ηλεκτρονικά παιχνίδια. Δηλώσεις όπως ‘ασχολείται με το κινητό τουλάχιστον 3 ώρες καθημερινά… κοιμάται αργά γιατί παίζει στο κινητό με τους φίλους του και το πρωί δεν θέλει να ξυπνήσει .., δεν βγαίνει έξω, προτιμά να παίζει στον Η/Υ’ κινητοποίησαν το δικό μας ενδιαφέρον να βοηθήσουμε τους γονείς στη δική τους αγωνία. 

Έτσι λοιπόν πραγματοποιήσαμε την εκδήλωση με θέμα “Εθισμός στο διαδίκτυο και στα ηλεκτρονικά παιχνίδια από παιδιά και εφήβους” σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης την Παρασκευή 01 Μαρτίου και ώρα 17:30 έως 21:00 στην αίθουσα ΜΑΝΟΛΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ του Δημαρχιακού Μεγάρου Θεσσαλονίκης με εξαιρετικούς προσκεκλημένους από το κέντρο Πρόληψης Σείριος, το ΚΕΘΕΑ και τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.
https://www.youtube.com/watch?v=c_-aS0FI870


εικονίδιο δασκάλαςεικονίδιο γονέων ΕΠΙΜOΡΦΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΥΤΙΣΜΟ


PdfIcon Κατανοώντας τις συμπεριφορικές διαστάσεις του αυτιστικού φάσματος
Δαδάτση Αικατερίνη, Ψυχολόγος
 
PowerPointIcon Μέθοδοι διδασκαλίας των παιδιών και εφήβων με ΔΑΦ (Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος)
Τακιδέλλη Ελένη, Εκπαιδευτικός
 
PowerPointIcon Η διεπιστημονική ομάδα γύρω από τον/την έφηβο/η με ΔΑΦ
Γεωργοπούλου Βικτώρια, Ψυχολόγος
 


 

εικονίδιο δασκάλας ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ
PowerPointIcon Διαχείριση χρόνου κατά την διάρκεια της εξέτασης
Κλεοπάτρα Γιάννου, Φιλόλογος ΕΑΕ

 

 


 

εικονίδιο δασκάλαςεικονίδιο γονέωνεικονίδιο μαθήτριας ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ

Όλες οι μορφές βίας προκαλούν αρνητικές συνέπειες σε σωματικό και ψυχολογικό επίπεδο, σε όλα τα εμπλεκόμενα μέρη και για αυτό τον λόγο επιβάλλεται να την σταματάμε!


html 6η Μαρτίου: Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Ιωάννα Ρεϊζοπούλου, M.Sc Oικογενειακή Ψυχολόγος
 

 


εικονίδιο γονέων ΤΑ ΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

Συχνά οι γονείς αναρωτιούνται: 

«Γιατί χρειάζονται τα όρια;» 

«Πώς βάζουμε όρια;» 

«Γιατί τα παιδιά δεν κατανοούν τη χρησιμότητα των ορίων;»

«Θα με αγαπάνε τα παιδιά μου αν βάλω όρια;»

html Τα Όρια στην διαπαιδαγώγηση των παιδιών
Γερμανού Αντωνία, Ψυχολόγος του 2ου Κ.Ε.Σ.Υ. Α’ Θεσ/νίκης
 
 
 

 


 

 

 


Μετάβαση στο περιεχόμενο